ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Vill inte ha brun hud....

Publicerad 2009-05-27 22:55:53 i Allmänt,

Ellen berättade för mig en dag att fröken hade sagt att hon har hud som tål solen, för den är redan bryn. Så jag behöver ingen solkräm, säger hon. -Mamma, jag vill inte ha brun hud. Jag: nähä, varför då? -jag vill oxå ha solkräm på dagis.... jaja, är det så enkelt, så får jag väl fixa solkräm till lilla bus då, så hon inte känner sig utanför på dagis...

Blåsigt, blåsigt typ storm idag. Imorgon kallt och regnigt, och vårfest med brännboll på skolan.... Fredag fint, lördag ännu finare och söndag superfint! ja, iaf. enligt mannen på tv.4. Hoppas han är klok.

Nu ska jag läsa min alldeles galna bokad hette den nu igen, nåt med hemmafru... Handlar om en lyxhustru som skaffar barn för att mannen vill, hon får väl nån slags förlossningdeppression pga. en mycket svår förlossning. Den är rätt hemsk egentligen, men inte sådär snyft hemsk, mer roligt hemsk... hur det nu går ihop. Bra är den iaf!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela