ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Sol och helg!

Publicerad 2009-05-31 23:26:27 i Allmänt,

Nu blev det sommar igen. Skönt skönt.... Jobbade lördagen, men kunde ta ut lite komp. Åkte iväg och grillade hos vänner, och det var trevligt! Bara jag och lillfisen. De andra åkte till liseberg... Söndagen var det shoppingdag. Louises present från oss. Med hennes kompis och mamma. Riktigt trevligt, och nu är hennes graderob välfylld igen. Sommarkläder och avslutningskläder klart. Köpte även till Tilda en avslutningsklänning. Men nu vill Ellen ocå ha en ny klänning.... Så får väl åka och fixa det på lindex. Klänningar kan man ju inte ha för många av.... Sedan hemma började jag med att vattna alla växter. Måste plantera lite sommarblommor och tomater... Har liksom inte gjort det än. Men på tisdag blir det kanske av. Satte upp poolen oxå, och den håller på att fyllas med vatten nu. Får kanske gå upp inatt och kolla så den inte svämmar över. De har lovat fint imorgon oxå. Får besök då, och det vore skönt att kunna sitta ute. Jag behöver lite sol på min bleka hy. När vi åker bil säger ellen alltid när hon ser hästar eller kossor, mamma, jag är den bruna hästen, du får vara den vita hästen, för du är så vit... Nu borde jag sova. Är ledig imorgon, men måste ju upp och skicka en till skolan. Snart är det skolavslutning!! Och sen semester om inte sååå länge! Hoppas på en härligt solig sommar. DEt kan behövas efter en trist grå vinter. Inga bilder har jag tagit, så det blir ett trist inlägg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela