ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Snart 9 år!!

Publicerad 2009-05-06 21:41:16 i Allmänt,




Imorgon är det den 7 maj. 7 maj 2009. Min stora lilla flicka fyller 9 år imorgon!! Fattar som vanligt inte vart tiden tar vägen.... Men den kanske finns här nånstans, om jag letar i nån gömma.

Har blåst upp ballonger, städat lite och förberett frukostbrickan. Hon ska få en rosa cd-spelare, 3 par örhängen, en smyckeask, en armbandsklocka. Sen har hon och kompisen S önskat sig en till shoppingdag tillsammans, hon fyller oxå i maj, så det får hon av mig. Sam är och hämtar ut pengar, som hon ska få till shoppingdagen. Förra året var en succe. Dom shoppade och fnittrade och hade kul. Vi åt givetvis mat oxå. En heldag med andra ord.

Igår var det vårfest på skolan, Tildas klass. De sjöng några sånger, vi hade tipspromenad, grillade. Det blåste rejält, men regnade iaf. inte som det gjort på fm. Idag var det dax för vårfest igen, på dagis denna gången. De har vaje vår vernissage med barnens fina alster, korvgrillning och sång. Det var oxå trevligt!!

På fredag blir det kalas. Hon ska ha det tillsammans med en klasskompis som fyller år samma dag. Det blir nog skoj.

Trist att jag läste i systers blogg att det var så dyrt att flyga hit för er... Vill ju gärna att ni kommer. Helst allihop. Men men... Ni kan väl bila?? Det tänkte vi göra. Så kan man semestra på vägen lite. kanske köra lite på natten oxå... Ja, det tycker jag ni kan göra!!

Nä, nu ska jag göra nåt.

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2009-05-07 07:20:01

Gratta 9-åringen från oss!

Postat av: Nina

Publicerad 2009-05-07 10:57:57

Grattis till Lollo!Kom faktiskt ihåg det själv idag..utan blogg.hjälp;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela