ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Lilla skrutt är coool...

Publicerad 2009-05-20 21:15:41 i Allmänt,

Medans den gamla mamman är på plastparty (tupperwere) lär sig ungen att cykla! japp, hon har bestämt sig för detta, då är det det som gäller. har tjatat i några dagar om att ta bort stödhjulen, och idag hade Sam tid. Hon cyklar nån meter, sen nån meter igen och typ så höll hon på en liten stund, sen cyklade hon iväg.... Hon är en riktig Lotta på bråkmakargatan den ungen...

Och jag har köpt plast. En ostkupa och några lådor. Nu öser regnet ner, och mina stora barn är på läger. Antagligen inomhus och på väg att lägga sig?? Eller inte... Imorgon ska vi dit på friluftsgudstjänst, korvgrillning och fika. jag börjar jobba halv ett, så jag kanske inte hinner vara med så mycket. Hoppas regnet inte hittar dit då. Undra om dom kan sova mina små flickor.... Långt borta från mor och far!! Eller okejdå, 20 minuter med bil är inte så farligt om vi måste åka och hämta.... Fast jag tror dom fixar det.

Nu måste jag lägga ut lite bilder på kläder som ska säljas, på sjalbarn. Hej svejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela