ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

En bild eller två

Publicerad 2009-05-16 22:54:11 i Allmänt,



Så här kan man oxå se ut. Ellen på dagis när det var vårfest.



Eller så ser man ut såhär.... Det går ju det med!!

Nä, måste nog lägga in de nya bilderna från kameran. fast det gör jag inte idag. Kanske tar några kort imorgon när barnen springer.

Barnen har somnat, sam ser på trist film, och jag ska nog gå sova.

Shit vad enkelt det är att lägga in bilder i denna bloggen! Innan var jag tvungen att först ladda över dem från kameran, sen förminska dem, spara dem någonstans, sen ladda in dem, sen använda dem... Här kan man ju bara ta dem direkt från albumet man har satt in dem på först. Smart blogg....

Kollade på kappahls websida, där fanns ju endel fina klänningar minsann... I verkliga kappahl fanns inget. Inte h&m heller. Dumma affärer.

Snart snart ska jag skriva om Tilda den Vilda oxå... Och Nina, ja, sen förlossningsberättelse kan tyckas... Men det var faktiskt peka som ville ha dem, för ett tag sen typ. Jag har de jag skrev när barnen föddes på andra datorn. men den orkar jag ju inte starta upp... Har inget internet på den, måste köpa en till såndär grej så vi kan ha internet där oxå. Vi har ju ändå trådlöst...

God natt eller så!

Kommentarer

Postat av: mamman

Publicerad 2009-05-16 23:07:41

Mäh..vad lollo är lik dig på bilden! samma ögon och stora leende!

Postat av: peka

Publicerad 2009-05-17 10:43:18

Man KAN ju ha sladd ist för trådlöst. Vi har sladd till vanliga datorn, och trådlöst till bärbara.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela