ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Dagar blå, dagar grå...

Publicerad 2009-05-11 22:43:15 i Allmänt,

Ungefär så har det varit den sista tiden. regn på förmiddagen, sol på em. Jag saknar den där riktigt goa värmen som var nyligen. Det är kring 13-15 grader och blåst här mest. Nån dag var det typ 12 och blåst, och det var kallt!

Imorgon är jag ledig. Ska bli skönt efter helgens "slit". Hoppas på lite sol, för ellen vill till lekplatsen. Hon ville dit idag oxå, men vi fick besök på fm. Började 15 så jag lämnade henne 14. Hon gillar inte riktigt det att bli lämnad så sent, men det går bra ändå.

Har cyklat till jobbet hela helgen och idag, då min bil varit lite sjuk. Nu verkar hon frisk igen, efter sams behandling. Så vi får se om den håller imorgon när jag kör tjejerna till kören...

Tilda har börjat spela fotboll, sam är tränare. Hon verkar gilla det. Vore kul om hon kunde ha nåt hon gillade, som inte louise är bättre på...

Vi ska oxå hälsa på på klubben imorgon, det är som fritids fast för större barn. Louise börjar ju där till hösten. Det ligger rätt långt från skolan, så det känns lite nervöst att de ska gå dit själva efter skolan... Men det går säkert bra det med. Då kanske hon får sin efterlängtade mobiltelefon... Tror jag kommer känna mig lugnare om hon har en, så hon kan ringa om det händer nåt på väg dit. Jag som varit så emot telefoner till småbarn....

Jag tänkte mig igår när jag höll på somna att jag skulle skriva ett inlägg som var om mina barn, ett i taget. Så jag avslutar här, och börjar på ett inlägg om vårt första barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela