ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Varför bor man här?

Publicerad 2009-06-30 19:12:52 i Allmänt,

När man gillar sommaren och värmen så mycket?? varför bor man inte i ett varmt land? Tänk så härligt, aldrig behöva tänka på vinterkläder, regn och rusk. Åh, jag skulle må bra i solen jämt!!

Idag åkte vi till Lökeberg och badade. Det var lite kallare i vattnet än i sjön, men ändå härligt när man kom i. VI badade, åt mat, glass och fiskade lite krabbor. Vi är dock rätt dåliga på att få musslor, så det blev inte så mycket krabbfiske.

Jag njuter av varje soldag vi har. Har lite halv ångest när jag måste jobba. Tänk att få vara ledig hela sommaren.... Men det är bara om man får bebis som man får det. Jobbar man är det typ 4 veckor som gäller. Inta klaga, 4 veckor är mer än inget, men det känns lite. Nu är jag ju ledig lite då och då, och när barnen har sommarlov från skolan kan vi ju åka och bada och göra andra roliga saker då jag är ledig. Nu ska de gå en dag till på fritids/dagis, på fredag, sen ska de vara lediga resten av sommaren.

Försökte ta massa bilder idag, så jag bjuder på ett urval. Önskar mig en ny kamera oxå... Drömma får man. men pengarna ska sparas till en utomlandsresa till hösten.







Tilda har lärt sig hålla i krabbor....

































Snacka om sommarkänslor!! Hoppas verkligen sommaren blir lång, varm och så härlig som man drömmer om!!

Nu ska jag hänga upp tvätt. Mindre kul.

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2009-06-30 19:48:23

Jag blir avis ju! Såg jättehärligt ut!

Postat av: moster

Publicerad 2009-07-01 18:40:06

Jätte fina bilder på jättefina flickor, åå vad härligt det ser ut att bada i havet ,-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela