ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Syhörna och shorts!!

Publicerad 2009-06-12 17:21:06 i Allmänt,

Idag har regnet vräkt ner hela dagen. Vi hyrde 3 filmer till barnen, och sen fixade jag i ordning lite i sy/pysselhörnan. Sen fick jag lust att sy, så jag tog ett par av mina gamla jeans, och vips blev det shorts till lilleplutt. Okej, de blev inge vidare, men det var första gången jag sydde byxor i annat material än velour... De blev lite korta baktill, och lite pösiga framtill... Försökte vända på dem, men nä, hon har större rumpa än det där fram... hi hi... Nåja, knatten var nöjd ändå, och med en t-shirt över synns det inte.

Nu är barnen halvgalna, de har suttit inne hela dagen, men inga kompisar har de hittat. Ska laga lite mat, och sen får vi väl... se på film... eller nåt.





Min egen hörna!!



De nya byxorna! Lite snygga blev de... men för pösiga framtill då. Jaja...



Louise har fotat när tjejerna har haft teater och gjort konster i Tildas säng!





Hoppa gillar tjejerna små...

Nä, maten lagar inte sig själv.

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2009-06-13 12:11:49

jaa har funderat på göteborg... får se vad det blir : )

Postat av: Nina

Publicerad 2009-06-13 14:18:34

Å har duuu också fått ett eget rum nu!

du har bara berättat när dina barn fått egna rum å vrån

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela