ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Söndag!

Publicerad 2009-06-14 16:12:00 i Allmänt,

Så var söndagen snart slut. har ägnat nästan hela dagen till att köra och hämta barn. Har hunnit med att dammsuga övervåningen, satt nät på jordgubbslandet, stöttat upp tomaterna och tvättat några maskiner. Lagat lunch förståss.

Sam har rivit ut plastmattan i Ellens rum, och lite annat. Nu är han och köper lite grejs som behövs. Vi velar mellan att ha trägolvet kvar, eller köpa nytt... Trägolvet är ju finast, men vi har märkt att det slits väldigt av barn. Men med en stor matta så kanske det håller sig fint??!

Letar ny säng till henne oxå. Vill ha en fin växasäng. Växasäng får det vara, så den kan stå där i sovhörnan som jag tänkt. Då blir det mer lekyta. Sen måste hon ju ha en stor säng ändå, men den dagen den sorgen...

Barnen är alla borta nu. Så då blir jag genast lite handlingsförlamad och kan inte göra nåt. Men mer tvätt får jag nog hänga upp, samt ta in den som hänger ute.

Jobb imorgon klockan 15...

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2009-06-15 08:29:29

Jag jobbar 25-31, fast v.30 bara mån-tis och v.31 tors-sön.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela