ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Pust...

Publicerad 2009-06-07 15:36:11 i Allmänt,

Så är helgen snart över, igen... Har varit en jätte trevlig helg! Besöket kom vid 18. Då åt vi god fläskfilè och drack lite vin. De små barnen var blyga en kort stund, men sen lekte de hela kvällen. När småttingarna sov, sjöng vi vuxna och Louise singstar! Det är ju så kul! T var hos farmor. Kvällen blev sen för L iaf. halv 12 gick vi och la oss.

Lördagen vaknade småttingarna rätt tidigt. Lite trött var man allt, men det var bara att hoppa upp. Sam och O åkte iväg för att hjälpa en vän att flytta. Vi andra beslöt oss för att åka in till Kungälv en sväng. Vi shoppade lite och åt lunch. Sen hem, lagom till att solan började kika fram. Barnen lekte ute i trädgården och hade skoj.

Vi grillade sams goda hamburgare men åt inomhus, då det inte var så varmt. Sen lördagkväll för mina barn. Lilla E som är en märklig tjej, äter inte godis! Vilken min E tyckte var lite märkligt....

Ännu en singstar kväll blev det, moch massa gott åt vi till det. Magen var full, men skoj hade vi!

Och så söndag igen. De åkte efter frukost. De små har lekt hela helgen verkligen! Så kul att de fann varandra och kunde leka så fint. Min Ellen tog väl hand om lilla E, då hon ju faktiskt var mindre.

Nu hoppas jag att det inte tar flera år innan vi ses igen... Får planera in ett besök till huvudstaden inom en snar framtid.

Lite bilder kommer nog sen.

Nu är jag trött. har promenerat en lång bit, mellan megaskurararna. De har verkligen öst ner! Några minuter efter att jag kom hem, började det ösa ner igen. Skönt att jag hann hem...

Man blir trött av att hålla igång hela helgen, och dricka vin. Är ju inte direkt van vid sånt längre...

Tja, min tvätt där ute är iaf. ordentligt sköljd... Men absolut inte torr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela