ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Nu så...

Publicerad 2009-06-29 21:54:34 i Allmänt,

Igår strulade bloggen, så jag kom inte in för att sätta in bilderna. Gör ett nytt försök nu då. Fast imorgon ska vi bada mer, då kanske det blir mer badbilder! Igår blev det ju som sagt inte så många.



Först en bild på min fining som ska på kalas! I lördags ägde kalaset rum, och hon var såklart superglad!



Louise njuter av värmen.



Ellen geggar lite med sanden.



Den lilla braiga stranden!



Tjolahopp!



Ellen duschar.



Sen kom hon på att med hinken blir det bättre dusch! Mamma, nu behöver jag inte tvätta håret, för det har jag redan gjort!! Visst visst sötnos... Bara en miljard sandkorn i håret...



Lite sandbygge.

Japp, det var det gott folk.

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2009-06-29 21:57:25

Vill oxå bada!

Postat av: peka

Publicerad 2009-06-29 22:29:36

Jag vill oxå bada romesjööön!

Postat av: Ejede

Publicerad 2009-06-29 23:47:20

Härliga badbilder! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela