ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Mina fina flickor!!

Publicerad 2009-06-10 15:36:51 i Allmänt,

En regnig slolavslutning blev det. men vad gör väl det om hundra år...?! Vi var först i gympahallen, sång och musik och en rektor som pratade. Sen vidare till resp. klassrum. Jag gick med Tilda och Sam med Louise. Han skulle filma när L spelade flöjt. Jag sa till honom att INTE filma de andra som sjöng, för det var bara 10 minuter kvar på bandet. Han lyssnade bara med ett öra, så han filmade lite av varje, och preciiiis när L skulle spela, tog filmen slut!! Mutter mutter.... En annan mamma hade filmat och skulle fixa en kopia till oss. Ja, tack! Måste ju få höra sin stora tjej spela den blomstertid på sin skolavslutning!

Sen fikades det, på två ställen. Tur är iaf. att de har klassrummen bredvid varandra, så man kan gå emellan.

Sen hem i regnet och vi var frusna och trötta. Satte på film, och Ellen somnade. Sen lite nyttig lunch, korv med bröd. Nu ska vi vara lediga till måndag, och det är skööönt! Ska ev. åka och bada imorgon, på badhus. Få se vart vi kommer.

Lite bilder:



Lillsnurpan... Utanför gympahallen. Hon vägrade ta ut fingrarna ur munnen...



Fina tjejligan!!



Hela barnen! L hade koftan på svaj... blev lite sur när jag inte orkade ta nya kort när hon såg hur koftan var...

Nu ska jag göra nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela