ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Inget att gööööra....

Publicerad 2009-06-13 20:57:12 i Allmänt,

Sam grejar på Ellens rum, Ellen sover, tjejerna gör nåt, jag vet inte vad. Jag då?? jag har inget jag orkar göra nu... Längtar efter att sova tror jag. Funderar på om jag skulle orka klippa ut fler shorts till Ellen? Att sy typ en annan dag??? Men vet ej om jag orkar. Ska väl försöka få de stora i säng snart, det börjar gå lite väl hett till därinne... Louise var till preem och köpte dricka till dem, då jag glömt. Hem kom hon med cola light.... Kanske har de blivit galna av aspartamet?? Jo, så är det nog. Kommer nog aldrig få dem att sova tror jag... Koffein och skit är det ju i oxå. Fy usch, vilken skit!

Imorgon är sista dagen på min långledighet. Alldeles för snabbt har det gått. och trist väder. Nu skiner solen, men nu är det ju kväll... Jo, jag fick planterat mina sista tomatplantor idag. hade ju inte krukor så det räckte förut.

Nä, nu slår de ihjäl varandra där inne, fast skrattar gör de... Sova ska de få göra nu.

Kommentarer

Postat av: peka

Publicerad 2009-06-13 22:05:11

haha, ja det vet ju du att från skratt till gråt går på 1 sekund när man håller på å leeeker

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela