ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Svininfluensan...

Publicerad 2009-07-18 12:15:38 i Allmänt,

Ja, det är nog den jag fått. Nyser och snorar och är trött. För den har nog flygit hit från Gothia cup. Ja, så måste det vara.

Sam tog barnen till åbybadet. Jag orkar inte bada, men måste nog städa istället. Vill gärna få Tildas rum rensat oxå. Louises och Ellsens rum är ju så fina nu. Ska bara först...

Maten igår var mycket smaskig som vanligt när vi grillar. Sällskapet var oxå trevligt! A som vi träffade väldigt ofta förut, har man inte sett röken av på säkert två år?! han var här med sin flickvän och sambo för första gången. Och deras stora hund!

Efter maten tog vi en kvällspromenad med hunden. Hittade så mycket blåbär och hallon att vi bestämde att vi skulle ut och plocka dem idag. Fast vi vaknade till ösregn, så de planerna ligger på is just nu. kanske i em. eller imorgon... Turligt nog hade dom ju bajspåsar till hunden, så vi plockade ett gäng hallon som vi åt till frukost yoghurten idag.

Sitter här i nattlinne ännu... Är det semester så är det.... Snart ska jag duscha och sen blir jag nog superpigg så jag orkar städa! Eller hur??

Måste börja packa oxå, nästa lördag åker vi ju... Och jag jobbar ju 4 dagar i veckan, så packa borde ju vara prio 1. Men kanske imorgon... Snälla Kiruna, håll tempen över 15 grader när vi kommer, så blir jag glad.

Justja, tvätt ligger i maskinen... Suck... trode ju jag kunde hänga ut den idag. Nu måste jag ta ner tvätt i tvättstugan innan jag kan hänga upp. Besvärligt ju... Regna ska det göra endast nattetid. fast just nu regnar det ju inte, men det kommer nog mer.

Nä, ska sluta svamla nu och göra nån nytta.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-07-18 15:00:19

hade han med sig både flickvännen o sambon? :D hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela