ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Pust....

Publicerad 2009-07-06 15:43:42 i Allmänt,

Trots de tjocka molnen, är det varmt. Försöker städa och damsuga och sånt tråkigt, men svetten rinner ju...

Sam försöker slipa golvet där uppe, men proppen går så fort han startar maskinen. Jaja, kanske får det slipat nån dag i livet.

Tilda och Ellen är hos grannbarnen, Louise har två kompisar, så det är bara att passa på att städa medans man kan. Men liiite vila måste man ha. Vätskepaus om inte annat, och lite data paus...

Tänkte att jag skulle hinna skura golven oxå. Men det är bara kanske. Imorgon blir det nog övervåningens tur, och molnen stannar kvar. Är det sol får vi nog göra nåt annat. Tvätta håller jag på med oxå. Ingen rolig dag med andra ord.... Fast det är rätt skönt när det blir klart.

Torsdag längtar jag inte till, då ska jag jobba 09-21, sen fredag 07-15. Lär behöva sjukhusvård efter de dagarna... Eller så är det mirakulöst lugnt på jobbet... haha, inte ens jag tror på den lögnen. Det är så ofattbart mycket där just nu.

Och så har jag hittat drömjobbet... Minimal chans att jag får det, men söka ska jag defenitivt!! Bara jag får ihop en bra ansökan. Men det ska nog gå bra, har en grund som jag ska slipa och justera lite. Tänk, bara tänk om jag skulle få det jobbet... Ett av mina absolut högsta drömmar vad gäller jobb!

Nä, ska fortsätta jobba.

Peka, finns det inget katthem i närheten? Såna som tar emot katter för omplacering? Kanske inte just i Kiruna, men nånstans, Gällivaare, Luleå?? Trist när det blir så... Kan ni inte bara lämna bort nellie som är jobbig? Vilken str. på noa kläder ska jag satsa på om jag hittar nåt fint tills vi kommer? 68??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela