ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Kalla fötter...

Publicerad 2009-07-23 19:11:58 i Allmänt,

var en bra serie, fast det var inte det jag tänkte på förståss. Börjar bli lite ångestfull inför vad vi ska ge oss in på...  Åka bil så långt!! jaja, vad tusan, dör vi så dör vi. Det är väl egentligen packningen jag får ångest av. Fy vad jag hatar att packa!! jag måste ju packa till mig och barnen. Skulle sam packa till barnen hade de fått med sig ett par trosor och ett ombyte som var för litet... Typ... 2 resväskor är nästan fulla, och det är inte ens fredag... haha, så skojig jag är. Dom är iaf. nästan helt fyllda med kläder. Vi är ändå 4 stycken som delar på dem. Sam har sin egen väska.

Har jobbat som en galning idag med. Inte ens haft tid att äta lunch, och då är det illa. jag måste ha mat, annars svimmar jag. Blä, det är inge kul när det är sån kaos på jobbet. Chefen kommer säga upp sig när hon får höra alla klagomål efter semestern. Synd att jag inte är med på det apt mötet, då jag ännu har semester. hade velat se och höra allt nyfiken som jag är.

Barnen har alla varsin kompis, de stora leker ute och ellen inne. Det har VRÄK regnat hela dagen. lagom till allsång på Bohus fästning ska börja slutar det regna. tacka gudarna för det... De från jobbet skulle gå med några brukare. Jag slapp...

Nä, måste packa mer eller nåt. Jo, igår fick vi se en liiiten bebis! 6 dagar gammal sötnos!! Jisses... de är för söta de där bebisarna. Blir bebissjuk som vanligt.

Kommentarer

Postat av: Norrländskan (inte NSD)

Publicerad 2009-07-24 09:00:04

Mäh...vi har ju TVÄTTMASIN! Ju mindre kläder som är med, ju mindre behöver man. Ni har ju åkt en gång tidigare hela vägen, då gick det bra eller...? LoT var ju ganska små då. Du har kanske ärvt mitt innre stress symtom? Precis innan nåt ska ske (semester-jul o dyl.), får jag typ stressPANIK!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela