ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Lucia är här!

Publicerad 2009-12-10 10:11:43 i Allmänt,

Snart iaf. Men vi har redan tjuvstartat. Igår var det lucia med kören, min fantastiska dotter Louiuse var lucia, och det var fint och vackert såklart! Idag är det lucia på dagis. Ellen har valt vad hon vill vara, så det blev pepparkaka. Hon kommer bli så fin så! Minns ännu när Tilda var liten, 1 1/2 år tror jag. Hon var den sötaste pepparkakan jag någonsin skådat, men sina äppelrunda kinder och mörka fina hy. Hon var så söt så man kunde äta upp henne! De bruna ögonen gick ju inte av för hackor heller.... Synd att det bara finns pappersbilder på den godingen... Sen är det massor som vanligt i helgen. På lördag morgon ska vi infinna oss på folkets hus klockan sju, Louises klass har loppis och jag är med och ordnar. Sen på söndag är det julfest i kyrkan med julspel. Louise är med i julspelet och har några repliker. Förra året var hon Maria, och satt bara med barnet i famnen. Så det blir skoj det med. Sen är det bara en vecka kvar ungefär innan vi åker! Ska bli så skönt med semester!! Hoja, jag behöver verkligen semester efter denna stressiga månad. Tänk att julen är så stressig! Jag älskar förberedelser av julen, handla julklappar mat osv. Men allt det andra som händer är bara för mycket. Jag glömmer ju hälften... Nå nå, jag vet inte vad jag ska hitta på nu. Kanske märka upp prylarna som ska säljas på lördag? Det är nog en bra idè... Efter att jag har läst lite bloggar förståss....

Kommentarer

Postat av: momm

Publicerad 2009-12-11 07:27:02

Ååååå, vad ni är fartiga jämt...man blir liiite avis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela