ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

God jul önskar jag er alla!

Publicerad 2009-12-23 11:21:32 i Allmänt,

Befinner mig i en snöig stad långt bort i ingemansland. Snön ligger tjock på tak och träd. Temperaturen har sjunkit väldigt långt ner, och det är mörkt. Här har jag vuxit upp, bott i många år. Gått skola och firat många jular, här i detta norrland. Idag, dan före dopparedan kännas allt som vanligt. Är det verkligen jul?? Vart har all julstämning tagit vägen? Var det bara som barn den fanns hos en? Julklappar är redo, barnen längtar, och det blir nog en mysig fin dag imorgon ändå. Att se dom finaste flickorna i världen glada, är värt massor. Jag hoppas dom håller sig så lugna och glada som jag önskar..... Idag så här dan före dan, ska vi till den stora lilla staden. Måste in på ett apotek, och lite annat skoj. Undra om man kan lämna lillaste miniskruttan hemma med sin far? Hon är inte så värst rolig att ha med i affärer. Inte heller här när man måste pälsa på med så mycket kläder, då håller hon på kokar ihjäl inne och fryser ute. Louise är lite kinkig hon med... Hatar vinterkläder så hon gnäller om det. Men men, det får gå bra det med. Alla som läser, vänner, ovänner, bekanta obekanta, ha nu är vilosam, härlig, stressfri Jul, och ett gott nytt år!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-12-24 00:32:16

Det är bara att låta henne klä sig som hon vill så inser hon kanske eventuellt att varmare kläder är att föredra ;) så gör vi här i norrrrland.

Postat av: moster

Publicerad 2009-12-27 17:37:09

Tack, o gott nytt år, o tackar för senast ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela