ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Det var inte igår!!

Publicerad 2009-08-17 17:35:58 i Allmänt,

Men jag lever än, ja, det gör vi alla. men det är med nöd och näppe.... barnen är så frustrerade och rastlösa eller vad sjutton de nu är. DE kör på i 200 knyck natt om sag, typ. jag är matt, dom är pigga... Men snaaart är det dagis/fritids, och då får dom nog sitt kompisbehov tillfredsställt.

Vi tar det mest lugnt här. Vädret är trist och jag vill ha sol! Vi åker lite ibland, men man blir bara trött av att vara iväg med barnen.

Onsdag får jag jobba, enda dan denna veckan. Känns okej. Vi har första apt för hösten och det är rätt bra att vara med på det. Så man kan tala om hur förskräcklig sommaren varit planerad... ja, på jobbet då.

Idag klev vi upp supertidigt. Louise skulle på skridskor klockan 08. Så jag känner mig jätte trött redan.

Vi var till frissan idag, hela tjejligan och jag. peka och Noa kom senare med bussen, för att göra storstan Kungälv osäker...

Lilla skruttan före:

Typ halvkammad och fin...



Och så efter! Söt som socker förståss.



Och så snygga nacken. Både ellen och jag blev väldigt nöjd med frisyren! och dom stora säger hela tiden att ellen är såååå gullig.... Jaja, bra blev det. Louise och Tilda toppade sig bara så det synns inte så mycket.

Vi käkade på mc. donalds idag, det får man ibland. Och ellen bellen bus åt en hel hamburgare! Första gången i hennes 3.5 åriga liv!! Pommesen lämande hon då förståss. Hon äter inte mycket den damen. bara på dagis.

Hmm... mer då? Jo, snart åker lilla bebben ifrån oss... HUR ska det gå?? Lilla Noa... När vi träffar honom nästa gång är han baota stor och kryper och är livrädd för oss. Snyft... jaja, då får vi roffa åt oss eves bebis... hi hi...

Fick hålla en en månaders bebis igår! Plutteliten var den allt. Noa såg helt plötsligt väldigt stor ut! Hoja, har inte tagit ett endaste kort på honom sen vi kom hit... Måste ladda kameran och fota varje grej han gör fom. nu!

Nä, måste göra nåt tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela